W ramach oferty dotyczącej zarządzania nieruchomościami, oferujemy Państwu wykonanie następujących usług:

  1. Założenie wymaganego prawem wniosku o nadanie Wspólnocie numeru NIP i REGON oraz założenie i obsługa rachunku bankowego Wspólnoty.
  2. Organizacja zebrań Właścicieli lokali należących do Wspólnoty, zgodnie z Ustawą o własności lokali.
  3. Tworzenie aktów prawnych i uchwał dotyczących Wspólnoty oraz przekazanie ich w formie pisemnej członkom Wspólnoty.
  4.  Reprezentowanie Wspólnoty w urzędach państwowych we wszystkich sprawach, jakie Jej dotyczą.
  5. Zawarcie umów z firmami ubezpieczeniowymi na ubezpieczenie nieruchomości wspólnej.
  6. Objęcie wspólnoty obsługą prawną oraz reprezentowanie Wspólnoty przed organami administracyjnymi i sądowymi.
  7. Dostarczenie Właścicielom lokali rachunków, faktur, książeczek opłat itp. Koszty tych działań obciążą nieruchomość wspólną.
  8.  Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji, zgodnie z obowiązującym prawem.
  9. Opracowanie protokołów zdawczo-odbiorczych Wspólnoty w przypadku zmiany Zarządu. Przekazanie dokumentacji technicznej nastąpi w przeciągu tygodnia od daty odwołania poprzedniego Zarządu, a dokumentacji finansowej w przeciągu trzech tygodni.
  10. Identyfikacja potrzeb gospodarczych i przygotowanie planów ich realizacji, które będą uwzględniać możliwości finansowe Wspólnoty.
  11. Świadczenie usług księgowych na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej.
  12. Optymalizacja kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej.
  13. Organizacja zebrania zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej, na którym zostanie przedstawione roczne sprawozdanie finansowe. Po akceptacji owego sprawozdania zajmiemy się dostarczeniem wszystkim właścicielom lokali wspólnotowych indywidualnych rozliczeń wpłat na fundusz remontowy.
  14. Ewidencja wpłat wszystkich Właścicieli lokali mieszkalnych, należących do wspólnoty.
  15. Terminowe regulowanie zobowiązań finansowych Wspólnoty zarówno wobec instytucji Państwowych, jak i firm prywatnych. Zobowiązania te będą realizowane do wysokości środków zgromadzonych na koncie bankowym Wspólnoty.
  16. Zawieranie umów z podmiotami dostarczającymi Wspólnocie produkty i usługi niezbędne do jej funkcjonowania (media, remonty, utrzymanie czystości itp.).
  17. Prowadzenie działań mających na celu zapewnienie budynkom Wspólnoty i jej mieszkańcom bezpieczeństwa, a także ochronę przed dewastacją i zniszczeniem części wspólnej, poprzez współpracę z policją, strażą miejską i innymi tego typu organami.
  18. Wykorzystanie sposobności do powiększenia dochodów Wspólnoty poprzez wynajęcie powierzchni reklamowych, inwestowanie nadwyżek finansowych itp.
  19. Monitorowanie, analiza i rozliczanie kosztów wszystkich mediów, śmieci, ścieków itp. Rozliczenie rachunków na wszystkich właścicieli lokali.
  20. Zawiadamianie o wszelkich zmianach zaliczek wynikających ze zmiany cen usług oraz o dokonanych rozliczeniach.
  21. Przeprowadzenie w imieniu Wspólnoty windykacji należności od jej dłużników. Koszt windykacji ponosi dłużnik.
  22. Przeprowadzenie wymaganego prawnie oznakowania dróg ewakuacyjnych, pożarowych oraz bezpośredniego dojazdu dla jednostek ratowniczych.
  23.  Wydawanie Właścicielom lokali wszelkich zaświadczeń, dotyczących ich udziałów we Wspólnocie.
  24. Dopilnowanie przeprowadzenia wymaganych prawnie przeglądów technicznych i kontroli okresowych części wspólnej nieruchomości i lokali.
  25. Prowadzenie wymaganej przez przepisy budowlane Księgi Obiektu Budowlanego.
  26. Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji kosztorysowej związanej z przeprowadzaniem remontów i napraw w części wspólnej nieruchomości.
  27. Obsługa Właścicieli lokali w sprawach związanych z funkcjonowaniem Wspólnoty.